Ce Acceptăm Si Ce Nu Acceptăm Pentru Reclamații
Toate produsele Wooden Magic sunt fabricate din placaj de mesteacăn B/BB de înaltă calitate (provenit în mare parte din Letonia) și lemn de esență tare – fag, plop tremurător sau tei (provenit din Bulgaria). Lemnul este un material natural cu un caracter propriu – acesta oferă unicitate fiecărui produs, dar aduce și anumite particularități naturale.
Lucrăm cu grijă la fiecare detaliu și oferim un nivel ridicat de finisare, pentru a asigura siguranța și estetica – aspecte esențiale mai ales pentru produsele destinate copiilor. Totuși, ca în orice proces manual și realizat din materiale naturale, pot apărea rareori defecte, pe care le acceptăm cu deschidere pentru reclamație, oferind înlocuirea produsului sau rambursarea sumei.
Am întâlnit însă și situații în care caracteristici complet naturale ale lemnului au fost confundate cu defecte de fabricație. Din acest motiv, am creat un ghid detaliat cu fotografii, care explică clar ce este considerat acceptabil atunci când se lucrează cu lemn și ce reprezintă un defect real de producție, pentru care ne asumăm responsabilitatea.
Vă mulțumim pentru încredere și pentru faptul că apreciați produsele realizate manual și materialele naturale la fel de mult cum o facem și noi.
P.S: Vă rugăm să aveți în vedere că reclamațiile prezentate de noi sunt cazuri izolate, apărute o singură dată la mii de comenzi, iar multe dintre aspectele semnalate au fost deja remediate.
Ce acceptăm pentru reclamații
1. Set de scări greșit împerecheat la triunghiul Pikler modular
2. Deteriorări ale lemnului, crăpături, desprinderi.
Unele dintre defectele menționate (cum ar fi desprinderea placajului și altele) pot apărea din cauza variațiilor de temperatură în timpul depozitării lemnului (de la depozitul nostru, unde este rece, până la mașina curierului și locuința clientului, unde este cald), precum și a vibrațiilor din timpul transportului.
3. Deteriorări apărute în timpul transportului
4. Vopsea decojită și suprafețe aspre
5. Trepte care se dezlipesc în timp
6. Șurub rupt
7. Ridicare a placajului rampei în jurul șurubului care fixează lateralul rampei de suprafața pentru alunecare.
Ce nu acceptăm pentru reclamații
1. „Petice” în placaj
Aceste „petice”/umpluturi sunt o procedură standard în procesul de fabricare a placajului. Ele înlocuiesc nodurile care trebuie îndepărtate și umplute. În caz contrar, dacă nodul este lăsat, el poate începe să se desprindă în timp, iar bucăți mici s-ar putea înfige în mâinile copilului. Placajul care păstrează nodurile neîndepărtate este mai ieftin și de calitate inferioară, pe care noi nu îl folosim.
2. Goluri în interiorul placajului
Acestea sunt formațiuni standard apărute în procesul de producție al placajului și așa ajunge materialul la noi.
3. Crăpături și alte formațiuni pe barele de lemn
Este normal ca lemnul să aibă crăpături naturale – acesta este farmecul lui. Acestea nu se vor mări în timp, nu se vor rupe și nu reprezintă niciun pericol pentru copil.
4. Decojirea vopselei la capetele barelor vopsite ale triunghiului Pikler modular în variantele colorate
După ce vopsim barele, le lăsăm la uscat pe suporturi speciale care le prind la ambele capete. După uscare, când sunt îndepărtate de pe suporturi, pot rămâne astfel de urme. Totuși, acestea NU SUNT VIZIBILE atunci când barele sunt montate pe lateralele triunghiului Pikler, deoarece intră în formele special decupate pentru ele. Deocamdată, aceasta este tehnologia noastră de vopsire și uscare.
5. Crăpături superficiale pe suprafața placajului
Acestea sunt formațiuni normale ale lemnului și apar în mod obișnuit în procesul de producție al placajului.
6. Arcuri, triunghiuri sau alte produse care se clatină
Dacă după asamblare produsul nu stă perfect drept pe podea și se clatină, în 99,9% din cazuri acest lucru se datorează modului în care a fost montat acasă – cât de strâns sau slab au fost înșurubate șuruburile și dacă strângerea a fost uniformă. Chiar dacă aveți impresia că ați montat totul corect, este important de reținut că este vorba despre o asamblare manuală, iar acest lucru este perfect normal. De aceea, aplicați puțină forță și încercați să „așezați” produsul în poziția corectă. În 99,9% din cazuri, această simplă ajustare rezolvă problema.