livrare si plata

Livrare

Care va fi prețul livrării?
Deoarece știm că pentru Duneavoastră, clientul nostru, este important ca prețul livrării să fie cât mai scăzut posibil, comandând din magazinul nostru online, veți beneficia de reduceri substanțiale de la prețul de bază al curierului rapid DPD curier, datorită faptului că suntem partenerii lor integrați .

Costul de transport depinde de greutatea produsului. La checkout se va preciza costul exact de livrare. Mai jos este un tabel cu costul de transport în funcție de greutate.  

0.100 - 5 kg. - 20 Lei
6 - 10 kg. - 28 Lei
11 - 15 kg. - 37 Lei
15 - 50 kg. - 50 Lei

Timpul de livrare:
7 - 10 zile lucratoare

Plată

Comenzile pot fi plătite cu Plata la livrare. Puteți plăti la curier în numerar sau cu cardul de credit/debit.

retur și schimb

Noi, cei de la Wooden Magic, pregătim fiecare dintre comenzile dumneavoastră cu atenția cuvenită, dar din următoarele circumstanțe este posibil ca produsele dumneavoastră să ajungă în stare proastă, deteriorată sau neconformă din următoarele motive:
- greseala umana;
- daune in timpul transportului;
- circumstante de forta majora.

Vom accepta fiecare reclamație în următoarele cazuri:

  • În locul produsului/produselor comandate de dvs., v-am trimis încă unul fără a fi lămurit în prealabil acest lucru cu dumneavoastră prin telefon și/sau e-mail;
  • stabilirea deteriorării produsului (produselor) după deschiderea inițială a transportului, dar nu a daunelor cauzate de transport, i.e. fără deteriorarea vizibilă a integrității pachetului.

Cum vă vom despăgubi pentru cazurile de mai sus:

  • dacă produsul care a ajuns la dumneavoastră în stare deteriorată sau a fost înlocuit cu altul din cauza greșelii noastre, vi-l vom trimite în termen de 3-7 zile lucrătoare de la identificarea problemei, integral pe cheltuiala noastră inclusiv costul serviciului de curierat .

Daca doriti sa returnati comanda din orice alt motiv, costurile de transport sunt suportate de client. In cazul in care costul de retur nu a fost achitat curierului, acesta va fi dedus din valoarea comenzii, care va fi rambursat prin transfer bancar.

Metoda de rambursare a fondurilor este prin transfer bancar.

Nu vă vom putea accepta reclamația în următoarele cazuri:

  • constatarea deteriorării produsului(lor) ca urmare a transportului. Vă rugăm să rețineți că în cazul în care produsele sunt deteriorate în timpul transportului, responsabilitatea pentru aceasta revine în totalitate companiei de curierat prin care vă livrăm comanda. Pentru a putea primi despăgubiri pentru produsul/produsele deteriorate este necesar să depuneți o reclamație la curierul care livrează transportul în momentul primirii acestuia. In acest caz, curierul intocmeste un protocol in 2 exemplare, in urma caruia firma de curierat iti acorda compensatii in cuantumul si modalitatea conform politicii lor. Prin urmare, vă rugăm să verificați cu atenție integritatea ambalajului la acceptarea expedierii, precum și să verificați conținutul acestuia în prezența curierului.

  • produs/produse comandate greșit. În cazul în care, la plasarea comenzii, ați uitat să comandați un produs important pentru dvs., sau în locul produsului dorit, ați comandat altul, vă vom trimite produsul corect. Costurile de transport in ambele sensuri /returnarea produsului/produselor gresite si trimiterea produsului/produselor corecte/ sunt in intregime pe cheltuiala dumneavoastra si in consecinta se face o suprataxa/rambursare in cazul in care exista o diferenta in pretul unitar al produselor inlocuite.

Pentru a face o reclamație, vă rugăm să ne contactați la [email protected]

Compara produse
Magazinul nostru online foloseşte a.z . "Cookies" Aflaţi mai multe despre Politica noastră de confidenţialitate şi Politica noastră de Cookies
Setări cookie